2015年2月20日金曜日

ナインティナイン岡村隆史のオールナイトニッポン 第20回(2015年02月19日) 『DJタカシvsDJ KOOスクラッチクイズ対決!』 ゲスト:DJ KOO Ninety - nine Takashi Okamura of All Night Nippon 20th (February 19, 2015) "DJ Takashi vsDJ KOO scratch quiz showdown! "Guest: DJ KOO


ナインティナイン岡村隆史のオールナイトニッポン 第20回(2015年02月19日) 『DJタカシvsDJ KOOスクラッチクイズ対決!』 ゲスト:DJ KOO

Ninety - nine Takashi Okamura of All Night Nippon 20th (February 19, 2015) "DJ Takashi vsDJ KOO scratch quiz showdown! "Guest: DJ KOO

おもてたんと違うくらいのコードの量で始まった!!
オールナイトニッポンですが今回DJ KOOさん好き放題しまくりましたね!!
もう笑いました!!トークなしで好き勝手触りまくりで!!
でクイズのはずが岡村さん優勢というしまつ
ある意味笑いまくり当たり回でした!!
今度はホリケンと来て欲しいですね!!

Began in the amount of code much different from do you have your Mote! !
I I've spree this time DJ KOO's favorite all-you-can-all-night is the Japanese! !
I was already laughing! ! With own way touch rolled without talk! !
In settlement of quiz that should have Okamura's dominance
It was times per rolled laugh some sense! !
Now I want you to come with Horiken! !