2015年2月18日水曜日

back numberのオールナイトニッポン 2015年02月17日 ゲスト:槇原敬之 コメント出演:広瀬すず、ナイナイ岡村隆史 back number allnightnippon February 17, 2015 guests: Makihara Noriyuki Comments Cast: tin Hirose, Nainai Takashi Okamura


back numberのオールナイトニッポン 2015年02月17日 ゲスト:槇原敬之 コメント出演:広瀬すず、ナイナイ岡村隆史

back number allnightnippon February 17, 2015 guests: Makihara Noriyuki Comments Cast: tin Hirose, Nainai Takashi Okamura

先週のナイナイ岡村さんのオールナイトニッポンで
back numberさんのオールナイトニッポン今回は聞いてますが
なかなか面白じゃないですか!!
なんで今まで聞かなかったんだろう!!って思いました!!
で岡村さんとお寿司の約束も決まって良かった!!
で、ゲストの槇原さんとのトークではもう感情高ぶってましたね!!
笑いましたよ!!
今後も何らかの形で聞いていきたいです!!

In last week's Nainai Okamura's All Night Nippon of
back number's All Night Nippon This is but I have heard
Hard to do, is not it interesting! !
And I wonder you did not hear why until now! ! I think so! !
In Okamura-san and sushi of promise was also good to decided! !
In, I was overwrought other emotions in talk with Makihara's guest! !
Laughed! !
And I want to hear in the future in some way! !

●back number/ ヒロイン LIVE MONSTER 2015/01/25

★back numberのオールナイトニッポン 毎週火曜 25:00〜27:00